keskiviikko 8. helmikuuta 2012

welcome to siberia

joo yhtään liian kuuma ei ainakaan oo... ratsastelut on jääny aika kevyiksi tässä ihanassa kesä-säässä..

jeb.. no jos alottais vaik viime viikonlopusta, en nyt taaskaan oo ollu ku parin päivän viikos aina tallilla kun oon ollu keskittyny lukee ylppäreihin ja preleihin :)

mutta siis viime viikon torstaina mentiin Lindan kaa Madel stiga ratsastust. Eli mä ratsastin ponilla ja poni veti Lindaa perässään. Oli niin kylmä et mentiin vaan joku 30min. Hoitelin ponin siinä äkkiä ja lähin opistolle harjaamaan Pilvee. Mulla oli kans koulutunti ja menin Pilvel. Oli ihan hullun kylmä, joten meillä oli aika kevyt tunti, mentiin vaan pohkeenväistöi ja sellasta. Mulla oli tosi paljon vaatteit pääl, mm takki ja toppaliivi mut silti oli kylmä. Onneks Sipe sano et tänään ei tarvii mennä lennokasta kisaravia koska se vois olla vähän hankalaa kun ei niihin liikkeisiin voinu tol toppavarustuksen kanssa oikeen mukautua :D tunnin jälkeen lähin heti kotiin reippaasti lukee preliin !

seuraavan kerran olin tallil sunnuntaina .. tein eka kisiksel aamutallin, olin nukkunu pommii nii ei ehitty pitää taukoo niin hoidin sit Maden töiden jälkee. Kävin taluttamassa mut kaikki tieti oli niin lumessa niin menin vaa ranttiksen kaks kertaa edes takas. Harjasin viel palleron ja sit juoksin bussiin.

keskiviikkona eli tnä, tai oikeestaan eilen kai täl hetkel olin tallilla taasen. Menin eka Heljälle mut Made oli viel Samulin ratsastettavan niin täyttelin vaa purkkei ja pesin kipot. Samuli saapui vihdoin, joten heitin ponilt satulan pois ja lähin ulos kävelee. Oli itsemurha - naama jääty ihan kokonaa. Voiku omistais kommandopipon.. joka tapaukses tarvottii siel hangessa ja poni oli söpö :) Ku päästii kovalle tielle ravailtiin myös yks ranttispätkä ja sit käveltii takas tallille. Harjasin ponin,pyyhin suitset ja heitin loimen ja sit opistolle. Opistolla hoitelin Tiitulin ja menin valmistautumaan hyppärii varten. Meillä oli siis estevalkku ja Grandilla menin. Kylmän sään vuoksi mentiin vaan jotain 70-80cm ja aika simppeleit tehtävii, mut Grandi oli tosi kiva. Oli just hyväl rytmil ja totteli sekä pidättävii et eteenpäin kehottavii apuja. Oli kiva  :)

huomenna sit tunti meen vissii Pilvil mitä äkkii listoi vilkasin jos ne oli edes huomiset listat. ja huomenna oon hoitanu Titaniaa 5vuotta !!! :)

tiisku <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti