perjantai 3. tammikuuta 2014

haluun olla esteratsastaja

Tietäisin, että jos mulla olis vaan resurssit, mahdollisuudet, lottovoitto kädessä nii se olis se mitä tekisin.

No nykyään en käy edes enää valmennuksissa, niin hyppään kerran kuussa. Nyt taukoa oli kerennyt syntyä jo kaksi kuukautta, kun se mun jalka oli murtunu. Esitin toiveen edellisellä viikolla jos saisin kerranki jonkun muun kun Sisun :D ja sainkin vuoden tauon jälkeen taas hyppätä Pinewood Dexillä, aka Dexitillä ! Jolla kisoissakin olen muutaman kerran käynyt hyppelemässä :)

Alkuraveissa heppa oli aika töttöröö, joten päätin ottaa kannukset pois, koska en niitä sillä silloin aikanaankaan käyttänyt.. no virhe. Dexit ei ole enää villi varsa. Siitä on tullut kiltti ja tottelevainen, melkeinpä laiska. Tai ei laiska... kyllä se liikkuu eteenpäin normaalisti, mutta oon tottunu heppoihi joita saa lähinnä pidellä ja henkilökohtaisesti ne ovat enemmän mieleeni. Kehittynyt se oli kyllä, ei tullut yhtään hyppyä huonosta paikasta ja laukatki vaihto sokealle puolelle, sekä kääntyy sinne nykyään helposti.. Meillä oli aika simppeleitä tehtäviä, muutamia käännöksiä ja yksi sarja, yhteensä esteitä oli viisi kappaletta. Ei ehditty hypätä kyllä hirveesti sattuneista syistä, oli paljon oppilaita ja niin.. Dexit oli ihan kiva, meni jokasen tehtävän hyvin paitsi vikalla radalla viimeiselle esteelle, oli tulossa tosi hyvin mut jotenki ihan yhtäkkii 5m ennen teki ihan ihme kiemuran ja tuli vähä vammanen hyppy :D ärsyttää paljon, vaikka pikkujuttu koska oli tulossa tosi hyvin näin jo paikan ja ihan yhtäkkii menee banaaniksi... Noooh, pikkuvikoja.. Jotenki silti tunti jäi ärsyttää mua, en tiiä tuli vaa sellanen tunne etten pääse tai etene enään mihinkään ää. Koulussa mulla on sentään vielä NIIN paljon, missä voin opistollakin kehittyä, mutta fakta on että estepuolella en kovin paljoo voi, tällä kerran kk hyppäämis tahdilla. Pintahiontaa voi tietty tehä mutta niin.. No ehkä joku päivä keksin vielä jotain. Varmaan jatkan taas samalla vanhalla Grandilla sitä 90cm hyppäämistä poteissa, eipä mulla muutakaan tekemistä oo.

Latailin muuten youtubeen vanhoja videoita (2011) kun meen ihanalla Devi-mussukalla ! Pahoittelen hirveet ratsastusta, mutta voi kun pääsisi vielä ton palleron selkään... Mahdotonta, tiedän.



 
tää on iha hirvee Devi on nii laiska :D

                                                                        vauva<3

youtubesta löytyy mun ns.  sijaiskanavalta opistonheppoi vielä lisääki videoita, jos nyt jotain sattuu kiinnostaa, aika järkyttäviä kyllä voin jo sanoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti