torstai 25. lokakuuta 2012

Viime lauantaina kävin vain Devin hoitelemassa sillä olin kärsiny jo kaks päivää migreenistä ja olo ihan kauhea. Kävin taluttamassa maneesissa ja hepsu oli kerranki tosi kiltisti, kunnes tultiin takas tallille ja tallin pihalla sai tietysti jonku kohtauksen. Tiistaina kävin kanssa poikia hoitelemassa. Harjasin vaan Dödön ja Gringon ja hoidin kamoi. Molemmat hepat oli tosi kivalla ja seurallisella tuulella varsinkin Dödö oli pitkäst aikaa kunnon haliheppa.


Tänään torstaina hoidin taas samalla peruskaavalla pojat ja mulla oli myös tunti jonka menin Pilvellä. Oli kuntoon laittaessa tosi kiukkunen joten epäilen että selkä taas hieman kipeä ja saman huomasin aluverkoissa kun ei olisi halunnut nostaa selkää ylös. Oli ihan hirvee alkuverkois puri kuolaint oikee :D mut alettiin mennä koottuu käyntii nii alko nostaa selkää ja oli tosi jebou! Mentiin myös koottuu ravii, mul on kyl noiden kokoavien liikkeiden kaa ongelmii ku meen aina liian hitaasti, tnäki Sipe sano et näyttää et yrittäisin harjottella passagee :DDD suoraan sinne GP tasolla vaan juuu.. no lopuks meni ihan hyvin ja lisäks piti tehä siirtymiä jotka meni kans hyvin, heppa pysy kivan tasasena. Laukassa tehtiin vaan jotain ympyröitä ja asetus-suoristus hommia. Pilvi oli ihan mukava mut ei nyt sykähdyttävä. Oli vähän tyhmä koko tunnin en oikeen tiiä mikä siinä oli, veikkaan kyllä sitä selkää. Tunnin jälkee muru oli ihan nuutunu ja sai pikaisen harjauksen. Kävin viel Madel ratsastelee ilman satulaa kentällä ku olin ihan jääs tunnin jälkee niin ei pystyny panostaa.

Ainiin, Gringo sitte meni ja voitti sunnuntain HIHSis Tapiola small tourin ! :) mä jotenki niin aavistin tän. Oon kyllä niin ylpee, mulla on maailman hienoin hoitoheppa !

on se vaa nii nätti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti