torstai 10. marraskuuta 2011

melooni

jee tnä menin pitkästä aikaa meelonil eli siis Melodial :D hypättiin ja oli tosi kiva <3 oli ky muuttunu, vuos sitte menin sil aika paljonkin ja oli iiihan erilainen, mut oli nyttenkin tosi kiva. Suurin osa muutokses positiivist mut oli kans vähän negatiivistakin, mutta ei siitä sen enempää. Teen nyt vaa ton fakta jutun en jaksa kirjottaa enempää turhanpäiväisyyksiä :D

                                                         15 FATKAA MINEASTA
1.Oon koukussa tetrikseen
2.Syön pakastevadelmia ja herneitä almost everyday :D
3. Jos leikkaan oltermannii, mun on pakko saada leikattuu kokonainen ympyrä, siihe ei saa jäädä yhtään kohoumaa.
4.Rakastan vaatteiden ja kaiken tavaran osteluu, jonka takia oon aika köyhä koska tuhlaan aina kaiken.
5.Edellä mainitun takia, mulla on puolet vaatekaapista sellasii vaatteita jota en oo koskaa käyttäny/kerran käyttäny, mut en osaa luopuukkaa niistä koska "kyl mä nii viel käytän".
6. Tykkään käydä shoppailee mieluiten yksin ku jonku kaa, vihaan ku tulee kuuma ja pitää odotella ja kiertää sellasis kaupois joihi itel ei oo mitää asiaa.
7.Tykkään muutenki viettää vapaa-aikaa aika runsaasti yksin tietokone/televisio seurana koska mul on loppujen lopuks aika vähän vapaa-aikaa niin en jaksa koko ajan olla tekemäs jotain.
8.Ennen vihasin sinistä, nykyään se on mun lempiväri, huomaa varmaan heppavarusteis ja sillee, esim.Madel kaikki sinistä :D
9.Katon Salkkarit joka päivä etukätee :D
10. Juon joka päivä melkee tölkillisen appelsiinimehua :D:D se on vaa niin hyvää!
11. Mun ruokavalio on aika ykspuoleinen.. kotona syön joko kanapastaa,jauhelihaa+spagettii,makaroonilaatikkoo (ai miten nii tykkään pastasta..) ja sit joskus harvoin perunamuussi+jauhelihaa tai pinaattikeittoo :D joskus söin tacojaki mut oon kyllästyny
12.En tykkää kauheesti limusta mut kesäl juon kokist joskus. Juon lähinnä vaa appelsiinimehuu.
13.Mulla on kaks pupua, enkä todellakaan keksi yhtäkään järkevää syytä miks mä pidän niitä.. no ei on ne ihan kivoja. Joskus.
14.Mun passikuva on niin kauhee etten taida kehtaa mennä mun papereil minnekkään.
15.Made on maailman paras pallero, eikä sitä voi kukaan voittaa :) mun eka lempiheppa ja tähän asti on lempparin tittelissä aina pysyny tää sama pallero.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti