keskiviikko 9. marraskuuta 2011

jotain vaa

Moikka, täs nyt ei oo mitenkää mitään erityisen kummallista tapahtunu. Paitsi Maden suhteen ainii. Matildan hoitaja Elina alko nyt mun lisäks siis vuokraamaan ponia kun on kuitenkin sillä nyt ratsastanu niin paljon ja käyny kisoissa niin koettiin se järkeväks ratkasuks ettei mun tarvii kaikkee maksaa :D Meen kuitenkin ihan samal taval ponil ku aina ennenkin, Elina ratsastaa sit ma,to,su minä päivinä mä en oo tähäänkään asti käyny vaan poni on juoksutettu/talutettu, nyt tulee ainaki kunnol ratsastetuks joka päivä, vaik kylhän samu aina köpöttelee melkee joka päivä :)
minä,made ja elina 2v sitte :D vähän erinäkösii, elinaki on mua pidempi nykyään... :D

Eilen olin siis ridaa Madella+hoitaa poikii ja sitä edellisen kerran olin lauantaina tallilla, oli koulukisat HeB:0, Pilvi oli ihan kauhee ja laiska ja aaaaaaah ei oo ollu noin vamppi ikinä, no saatiin me 63,2% ja oltii vikoi sijottuneit mut aaah pilvi miks sen piti olla niin sellane, ku oli torstain niin täydellinen :( no ei voi mitää ja aina ei voi voittaa.
Ajattelin et olisin voinu tehä erikoispostauksen jostakin, mul on niin vähän lukijoit kyl mut jos joku lukija edes jaksais ehottaa jotain niin voin tehä jostain :D mut jooo pitää täst taas lähtee pikkuhiljaa taltsulle, mut hei ehdotelkaa jotain ees, kiva kiitos hei :))
Pilvi joskus keväällä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti