keskiviikko 25. toukokuuta 2011

mixu wahlmanit

en ollukkaa sillon pe vaan kotona vaan kävin Husös ratsastamas hankalalla mutta osaavalla Anja ponilla, joka oli tosi kiva :) La oli kisat menin Helpon An pilvil olis voinu paremminki mennä mut meni iha ok vähä päälle 60 prossaa ja sijotuttii 3. Su Gringo meni kisois hoitelin vähä, ma olin kotona ja eilen tiistaina olin ridailee pilvil,madel ja kävelee dödöl.

tänään menin suoraa koulust taas tallille ridailin eka Pilvil. Oli super hyvä ja menin He B:0 juttuja! sit seuraavaks Madelle, menin ilma satulaa vähä maastoilee Nean ja Viirin kaa, poni oli söpöin <3 sit hoitelin tiitun ja syöttelin ja hoidin sit kans poikaset. Illal oli tunti Grandi oli iha megahyvä heti alust asti! sit vikal radal.. oli joku metri. Alkurata super. sit tulee iso okseri jos ei oo edes ponnistuspuomii.. GB tahtois lähtee kaukaa, mä lähelt= lopputuloksena mennää keskel askelta ja seuraa nenällee okserin sekaan. Ei kauheesti sattunu paitsi olkapäähän, enemmänki itseluottamuks sai kolauksen... Grandiki sai vaa nenää hiekkaihottumaa eikä ollu muute moksiskaan. Olin iha luukurkus mut sit uskaltauduin pienen tauon jälkee eka tulla sen saman esteen pienenä. Sit sellasen metrina minä se oli tosi hyvin heppa hyppäsi. Sit Taina kysy haluunko sen koko radan tulla.. hetken olin et uskallanko mut sit päätin et nyt en nössöö. ja onneks ! Grandi oli megahyvä! ei pudotuksii, kieltoi, huonoi paikkoi ei mitää.. super heppa ! Se on oikeesti niin rehellinen ja kiltti, tajus et se oli en oma moka ja sen takii ei ottanu yhtää nokkiinsa vaikka Grandi yleensä tosi herkkä hevonen onki.

Titania

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti