lauantai 17. syyskuuta 2011

tylsyys

Moikkamoi!
Ei täs nyt oo kauheesti kirjoteltavaa ku tosin tällä viikolla olen ollut vaan kerran tallilla koska olen lukenut ylppäreihin.. Perjantaina oli äikän tekstitaito oli iha typerä koe ja sit nyt maanantaina on bilsa. Sen jälkeen saakin hengähtää kun on enää äikän essee jäljel, ja siihen ei nyt tarvii lukee..


Eli viime viikon torstaina olin opistol tunnil menin Pilvillä, oli tosi kiva en nyt iha tarkalleen muista mitä tehtiin, ainaki pohkeenväistöi ravis joissa pilvi oli tosi hyvä ja sit jotain vastalaukka kaarteita.. Ratsastin kans Maden sillon ja muistaakseni oli tosi mukava, menin maneesis jotain perusjuttui. Perjantaina hmm.. ainaki hoidin Devin ja Gringon. Jassu oli ratsastaa Madella ja tykkäs ponista :) ja meni ihan hyvin !  Lauantaina olin aamu 9-14.30 töissä ESRAn alueen koulumestaruuksissa, olin mm. pisteidenhakija sit olin kanslian ja pisteenhaku paikan juoksutyttö :D Työtehtävien loputtua kävin taluttelee Matildaa, Krista ja Viiri oli seurana oltiin joku puol tuntii. Sen jälkee kateltii viel Kristan ja muiden kaa ponimestaruuksii, oli kyllä hienoja poneja joukussa täytyy sanoa :)! Harmittaa etten ite osallistunu junnumestaruuteen, olin vaa nii paljon kipeenä niin en olis ehtiny harjotella ;/
Sunnuntaina oli vuorossa estemestaruudet joissa olin taas töissä 9-15, eli siis viiden luokan ajan. Olin ratahenkilökuntana,liputtajana ja yhden luokan ajan verkkavahti. Oli jännittävää kattoa ku ihmiset taisteli mitaleista ja otti riskejä :D Arvasin joka luokas kuka voittaa ja sattumalt arvaukset meni oikein ! :DD pitäiskö alkaa lotota ku oon näin tietäväinen..

Tällä viikolla en siis ole ollut tallilla muuten kun eilen perjantaina. Hoidin D+G ja kävin ridailee Madel. Menin maneesis koulua, ei ollu edes nii paha mitä luulin sen jälkee et Samu on vaa körötelly koko viikon. Kävin lopuks maastos käppäilee Salomen ja Rollen kaa.
Seuraavan kerran meen tallille ti tai ke, et sillon varmaa aikasintaa uus teksti ! Ku en oikee nää järkee tehä erikoispostauksii ku en keksi mitään ja toisaalt mul on niin vähän lukiojioita jotka lähes kaikki tunnen nii ei niil olis edes kysyttävää jos olis kyselypostaus :D mut heipparallaa alan kattoo GG:t <3

/Minea

1 kommentti: