torstai 16. kesäkuuta 2011

bye bye löhöloma, welcome rääkkityö

Eli siis kuukauden pienen loman jälkee alko taas talliteko, yhe päivä oon nyt tehy ja oon jo ihan yhyy :D huome pitäis taas ää.

Oon nyt menny täs Madel vaan ja eilen olin valkus Grandil. Sunnuntaina oli esterataharjotus, menin Madel 75cm meni ihan jees poni vei ja oli hullu mut päästii uusinnan vikalle asti jonka se sitte pudotti ! Mut ei haittaa :)
Maanantaina...hmm. En muista mitä tein :D Gringon hoidin ainii ! Tiistaina ridasin Madella maneesis kouluu ja Heiniki pääs vähä tesmaa ponii vaik se oli sen mielest niiiin hurjaa.. :D ja eilen sit ridasin Madella ja illal oli Grandil valkku, Grandi oli tosi jees vaik alussa oli vähän liikakin virtaa ja ei olis tahtonu oikee keskittyy mut lopus oli tosi hyvä! Tnä ridasin Madel ilman satulaa ja tein maastakäsin harjotuksii. Hypytin maasta parin esteenyli ja sit hyppäsin kans seläst pari poni oli tosi jees ja hieno, maastakäsin harjotukset on sil kyl tosi hyviä.

Madel rataharjotukset 75cm 0-4vp

Kristan heppa Viiri anasti mun kokikset :D

Made tiistaina

Grandi

läski ponnistaa!

:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti