torstai 27. tammikuuta 2011

torstai



                                                         Kuva siitä, mitä tein tänään.



Kuva, joka saa minut hymyilemään.
 
                                               
                                                    Kuva tapahtumasta, jota en kadu...

Olen Minea 17v (tänä vuonna 18v) "heppatyttö" Helsingistä. Ratsastanut olen puolet pienestä iästäni, eli suurin piirtein 9 vuotta, vähän päälle. Ajatuksena oli alunperin tehdä ihan tavallinen (ts. turhanpäiväinen :D) blogi, mutta kun olen noin 88% ajastani tallilla, 7% kotona, 4,5% koulussa, joten ketään tuskin kiinnostaa kuulla "Hei kävin tänään ruokakaupassa, ei muuta". Joten siis vastoin periaatteitani - heppablogi. No kokeilen nyt edes jaksanko kirjoitella :D No siis lisää tietoa minusta (ihan kun kiinnostaisi..) : Opiskelen Koillis-Helsingin luokiossa ( no siis medialukio se oikeesti on nykyää mut mulle aina KHL) , toisella vuosiluokalla. Olen keskiverto oppilas koulussa- keski arvo n.8 voisi olla parempi jos jaksaisin opiskella.. no olen mä vähän nyt tsempannut :D Asun Helsingin Puistolassa, lähellä kouluani (sen takia myös myöhästyn joka päivä kun ei ole kiire lähdon kanssa ). Tallille kotoota on n.5km matkaa ja aina kun sää vaan sallii liikun pyörällä, joskus jopa talvella uhraudun. En oikeen muuta harrasta kun talleillua, no lenkkeilen jos ei oo kauheen kylmä niin viikottain ja no lihaskuntoo harjoittelen muute vaan mut ei se oikee harrastukseks lueta.. Luen suhteellisen paljon kirjoja, oon lukennu monia klassikoita ja "yleisivistykseen kuuluvia" kirjoja, mutta lähiaikoina en oo oikeen jaksanu.. Noo ulkonäöstä, oon alle 160cm pullero, no en sentää tanakka vain :D Vaaleet hiukset pitkinä löytyy juu. Ei sitten siitä sen enempää, enkä kuvakaa laita käyttäkää feisbuukkia ja kyyläystaitoja.

No täst ei pitäny tulla blogi must vaa mun heppailuista joten esittelenpä teille hepat joilla enimmäkseen ridailen !
   
                                                                                                                        Pilvi
 Pilvillä kisaan koulua ja ratsastan aina ainakin kerran viikossa. Pilvi on ratsastuskoulu hevonen. Kisaamisen alotin vasta n.1v sitten mutta olen ehtinyt käydä jo jonkin verran kisoissa, mm tuntsari sm ja tunsari esran alueen kisoissa

        Made                                              


               







Made on pitkäaikainen hoitoponini, aloitin palleron hoitamisen 24.8.2004. Made oli myös viime kevääseen asti vakihevoseni tunneilla, kunnes aloin ratsastaa Pilvillä. Made kumminkin myytiin ja siitä tuli yksityinen, mutta ilokseni se muutti naapuritallille n.50m päähän vanhasta tallista :D Omistaja kysyikin minua ponin vuokraajaksi ja nykyään vuokrailen Madea n.4-7 krt viikossa, vähän miten itse haluan. Kisaan ponilla myös esteitä (joskus jos uhraudun niin kouluakin....) :D

Grandi
On uusin tuttavuukseni vakkariratsujen joukoissa. Kuulostipa tyhmältä... No kumminkin Grandilla kisaan siis esteitä, tällä hetkellä 90cm tasolla. Aloin ratsastaa hevosella viime kesänä ja siitä lähtien olen kisannu sillä ja mennyt valmennuksissa. Viime syksynä menin myös välillä muilla mm.Fondilla (ensi postauksessa siitä lisää..) mutta nyt keväällä on vähän totisempi ote kisaamiseen ja olen mennyt valmennuksissa ainoastaan Grandilla.


Tässä oli näistä lyhyesti! Esittelen ensi postauksessa perusteelliseminen nämä hevoset ja viellä hoitohevoseni jota en tässä jaksanut mainita :D

-Minea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti